Saturday 26 March 2016

Pusrapi Info : Batu Karang Keluar Dari TubuhKu Semula Jadi....Tidak perlu BEDAH!

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

PUSRAPI INFO :

AJAIB BATU KARANG KELUAR DARI TUBUH KU DENGAN IZIN ALLAH S.W.T

AKU BERSYUKUR TIDAK PERLU LALUI PEMBEDAHAN

YAKINLAH SETIAP SAKIT PASTI ADA JALAN SEMBUH



Ketika saya sedang merawat salah seorang pesakit saya, tiba saya diserang sakit pinggang yang amat sangat, 

“aduh, kenapa tetiba sakit nih”

Saya meminta sahabat yang bertugas untuk merawat, ternyata, sakitnya semakin terasa.

“sakit ni, pernah aku rasai 10 tahun yang lalu”

Lalu saya mencapai telefon, terus menelefon seseorang yang aku kenal, yang mempunyai apa yang dikatakan ubat mujarab ketika diserang symptom sakit yang sama.

“ Tolong rebus daun tu ya! Saya perlu segera”

Tanpa berlengah lagi, walaupun tidak dapat menangung sakit, ku gagahi, memandu tanpa meminta tolong pada sesiapa. Terus ke tempat yang dituju.

“ Boleh bagi saya air rebusan daun tu”

saya tidak dapat mengukirkan senyuman, dah mintak tolong,tak dapat pula mengukir senyuman kepada teman. Wajahku semakin kepucatan menanggung sakit.

“minum perlahan2” kata teman ku

Dah dua gelas minum, aku masih merasa sakit…

Aku perlu bergegas balik ke rumah untuk rehat, ternyata teman ku melihat keadaanku, dia menawarkan untuk memandu, membawa aku pulang, kerna cara duduk ku yang tak keruan.

Dalam teman ku bersembang, dia katakan kepada ku, banyak membaca “LAA ILAAHA ILLAA ANTA SUBHAANAKA INNII KUNTU MINAZH ZHAALIMIIN”

Aku membacanya di dalam hati. Sesudah sampai ke destinasi, tiba2 sakit itu terus hilang…

SubhanAllah, Akhirnya Allah izin aku sembuh….

Ketika membuang air kecil, ternyata, keluarnya batu2 berjegerigi,

itu pun selepas di nasihat beberapa kali untuk teruskan minum madu beserta daun pecah batu karang dan menjalani kaedah bekam, untuk langkah pencegahan angin berkumpul di kawasan masalah.

Nasihat saya, kita semua patut mempelajari kaedah pengubatan yang tidak melibatkan kesan sampingan.

Jangan terpedaya dengan propaganda yang bukan dari ahlinya, rujuklah kepada orang yang telah lama mengamalkannya dan mengkaji keatas dirinya sendiri sebelum mengesyorkan kepada orang awam.

































Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 

Ustazah Siti (Kulim) 019-449 9929 
Ustazah Husna (Jitra/Alor Setar) 019-496 6316
Ustazah Wahida (Pauh Jaya) 012- 552 0195
Ustaz Syamizam (Alma Jaya) 019-5896783 
Ustazah Min (Alma Jaya) (017-426 6908)
Ustazah Rahmah (Alma Jaya) 012-449 5689
Siti Sarah  (Pulau Pinang Island)013-451 3459
Pn. Nor Aniza (Bangi)(012-319 2542)
Ustaz Mfedzly Faudzi (Sungai Petani) 0192446855
Ustazah Lyana Rahim (Sungai Petani) 0195004594
Siti Rahayu (Manjung): 013-4888201


Indah Islam Memberi Rahmat,
Al-quran Sunnah Pegangan Umat,
Bila sakit rindu sihat,
Sunnah Nabi Terbukti Hebat,

"Hidup Lebih Sihat...Bila Sunnah Terpahat" ✿‿✿

Pusrapi
Sembuh.Tanpa.Ubat

()

والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab
(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)






No comments:

Post a Comment