Tuesday 19 November 2013

Pusrapi Info: Penterapi Bekam Sunnah Mak Su Liza Kedah & Paksu Jamil

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Penterapi Bekam Sunnah Mak Su Liza Kedah & Paksu Jamil
Penterapi Bekam Sunnah Maksu Liza & Paksu Jamil

Maksu merupakan seorang pemilik pelbagai bisnes dan guru di @PASTI AS SALAM (BANDAR SERI MAHKOTA) merangkap Ketua Lujnah Ekonomi mgpnk at jabatan pasti negeri kedah.
Kesibukan beliau tidak pernah menghalang untuk meneruskan perjuangan sunnah dalam Kaedah PENGUBATAN NABI JUNJUNGAN KITA "NABI MUHAMMAD S.AW". Sama-samalah kita mendoakan kesihatan saudara seislam kita yang memperjuangkan cara & jalan hidup Sihat dengan Kaedah Sunnahtullah. Anda bila lagi? Jangan tunggu & lihat....Orang lain telah merasainya kehebatan & kenikmatan melaksanakan kaedah Sunnah.

Sibuk Bukan Alasan Untuk Tidak Laksana Sunnah.
Salam...PENGALAMAN TERLIBAT DGN BEKAM SUNNAH...1-Sakit perut d serang angin menyucuk bla lewat mkn@slh mkn...ulang bekam 1mggu sekali d bhgian belakang...Alhmdulillah lega dh. 2-kaki bengkak bla kaki lama bwrjuntai...ulang bekam..keluar mcm air bisa...pembekam kata asid..Alhmdulillah makin berkurang... 3-sakit lutut...solat duduk je...bekam dkt tmpt bengkak d lutut...keluar buih...tanda byk asid. 4-resdung...bekam d muka.. 5- pcik jamil kncing mnis...kebas tgn...amal bekam...Alhmdulillah...AKHIRNYA MSU N PCIK P KSUS BEKAM....sapa berhajat nk bekam...cal@sms 0194579386...kita buat temujanji d mana2 ye..

Temui beliau di laman sosial : http://facebook.com/maksulizakedah


Langkah Pertama Pun Bemula - Terapi Bekam Sunnah Oleh Paksu Jamil

Tahniah Buat Maksu Liza

Tahniah Buat Paksu Jamil

"Tahniah Kepada Pengamal Terapi Bekam Sunnah Pusrapi"


Gumpalan DARAH KOTOR  Pesakit Yang direndam didalam Air.



Sabtu lepas kami buat sedikit eksperimen depan client kami - kami ambil segumpal darah kotor yg telah dibekam keluar dr badan, dan kami letakkan ke dalam air yg ditakungkan dalam bekas.

Apa yg menakjubkan (dan mengerikan), darah kotor itu MASIH MENGEKALKAN 90% BENTUK ASALNYA yakni bergumpal dan tidak terlarut dalam air. Bahkan kami boleh kutip darah tersebut dr dalam air lalu membuangnya ke dalam tong sampah.

Bayangkan tuan2 - darah kotor ini tidak terlarut dalam air. Cuba bayangkan sekiranya darah kotor yg tidak larut inilah YANG MENGHUNI SALUR2 DARAH KITA lantaran kita TIDAK BERBEKAM! Inilah punca strok, darah tinggi, sakit jantung, migrain dan lain2! Bahkan ini boleh mengundang maut!

JANGAN BENARKAN PEMBUNUH SENYAP INI TERUS BERSARANG DALAM BADAN ANDA!

Website   : http://www.pusrapi.com/
Blogs       : http://pusrapi.blogspot.com/
Facebook  : https://www.facebook.com/Sembuh.Tanpa.Ubat

والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab
(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)



No comments:

Post a Comment