Sunday 11 September 2016

Pusrapi Info:- Sakit Hadiah Dari Allah

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

Pusrapi Info :- Sakit Hadiah Dari Allah

ANDA PERNAH DAPAT HADIAH DARI ALLAH TAK?
Eh, kamu ni betul ke, tak betul? Sampai sakit pun kamu cakap hadiah
Ye hadiah, bagi orang yang bersyukur, kerna Allah beri nikmat sihat telah lama. Dan amat mustahil time kamu sihat kamu ingat Allah 24jam kan. Sedangkan alam ini tak pernah lupakan maha pencipta. 24hr ingatan dlm bentuk zikir mereka pada Allah.
Ya kamu jangan guna akal kamu untuk tafsirkan apa yg aku kata ni. Rasakan dengan hati. Itu yg lebih tepat.
Banyak benda kat dunia ni ajaib. Kenapa kita tak fikirkan maha pencipta kita maha hebat. Bila sakit, yang kita cari manusia yg paling hebat dgn ilmunya. Kita dah hilang akal, terus buat keputusan yang melibatkan nyawa dan kemudharatan tubuh kita asalkan kita tak rasa sakit, alasannya, kita nak solat banyak2, baca al quran banyak. Hamba2 sekalian, dengan jalan sakit juga kita dalam beribadah. Tak kisah lah kita dapat solat dlm keadaan duduk atau tidur. Janji ingatan pada Allah semakin kuat. Bukan tu sahaja, dapat pulak ingat Allah di luar solat, dan dalam setiap kita perbuatan kita, disertai dengan nama Allah, kerana tidak dapat menahan sakit yang sementara.
Yakinlah, Allah bg kita hadiah, yang org lain takdpt rasa. Sebab tu setiap org sakit, bila disuruh sabar, terus dia melenting, "aku yang rasa sakit yang tak pernah kamu rasa".
Ya itu lah specialnya yg org lain tak pernah rasa, kamu sorang shj yg rasa. Bagi yang melihat org sakit, cakaplah benda yang baik2, jangan lah pulak meracuni fikiran org yg sakit, ikut cara nabi, cakapnya begini : insyallah, sakit ni akan sembuh. Jangan lah susah hati, Allah bersama2 kamu.
Barulah org yg sakit akan menitis air mata, itulah kesannya bila kita menyebut maha pencipta kita, kesannya dalam hati. Kalau tak menitis air mata, macamana pulak. Takpe, jangan tanya, sebab berdiam diri itu lebih baik dari berkata2.
Cukuplah berikan lah kata2 kerohanian utk si sakit. Banyak suruh mereka ingat pada Allah. Kerna Allah shj dapat memberi pertunjuk jalan.

Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 

Ustazah Siti 019-449 9929 
Ustazah Husna 019-496 6316
Ustazah Wahida 012- 552 0195
Ustaz Syamizam 019-5896783 
Ustazah Min (017-426 6908)
Ustazah Rahmah 012-449 5689
Siti Sarah  013-451 3459
Pn. Nor Aniza (012-319 2542)

Website : http://www.pusrapi.com/
Blogs : http://pusrapi.blogspot.com/
Facebook: https://www.facebook.com/Sembuh.Tanpa.Ubat

والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab
(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)




No comments:

Post a Comment