Friday 6 September 2019

Pusrapi Info: Kisah Hidup Pesakit Gangguan

Ya Allah tolonglah Ustazah, kenapa bila saya lalu jambatan Pulang Pinang hati saya berkata-kata, kalaulah saya terjun jambatan ni apa jadi pada saya ada orang tolong ka?, saya akan mati ka? Kalau mati apa saya nak jawab pada Allah bila saya ambil keputusan bunuh diri, kenapa saya banyak petanda pemikiran menjurus kearah mati....apa dah jadi pada diri saya ni Ustazah...Apa perlu saya buat, emosi saya makin diganggu dan terus terganggu...Bila jumpa Doktor tak dapat kesan sakit saya ni....paling sedih doktor kata saya buat Drama saja....Pilu saya dengar 😔😔😔😔












#ustazahLin

#pusrapi 

#sembuhtanpaubat 

#AlquranTajwidUstazahLin

#MiracleInsideYou

https://www.facebook.com/pusrapi.naturalhealing

https://www.youtube.com/user/pusrapi

"Iman Di Luar Akal, Selagi Manusia Berakal, Hidup Tidak Akan Selesai" "Membentuk Dengan Acuan Allah" "Lahirnya Islam Unggul Memimpin Ummah"

🚨*Ustazah Annuur*🚨
Pantas Klik Link Bawah ni 👇
☎📞☎️📱📲
www.wasap.my/60194499929

No comments:

Post a Comment